29 Mayıs 2009 Cuma

Longchamp Le Pliage

Zamanında -rengi de aynı- bundan vardı bende, nasıl bir hor kullandıysam epey bir lekelendi, eskidi falan da attım sonradan. Şimdi şu çantanın tipe bak; bariz pazar çantası. Ananemin de vardı buna benzer birşeyi, hem de katlanır, cüzdana benzer birşey olurdu. Bu da o hesap birşey işte, bir tasarım-işçilik harikası değil herhalde. Yine de Longchamp'ın en çok sattığı, en basit modeli. Şimdilerde kaç para oldu acaba? Beyazları falan da var, pazar işi-mazar işi, itiraf ediyorum, hala beğeniyorum.

17 yorum:

Alper dedi ki...

katlanmış halinin de fotosunu koysana

Müge dedi ki...

Hay hay!:)

Alper dedi ki...

hmmm şimdi anladım. Katlanınca küçük çanta gibi kullanılamıyo yani. Asla kullanılmıycak bi özellik bence. bu arada siyahı güzelmiş

Müge dedi ki...

E, aynen öyle! N'apıcam yani; kendimi çanta katlama sanatına vericem de, o şekle sokup da mı kaldıracağım dolaba? Maksat şekil olsun işte.

Siyahı geç, beyazı da güzel; bak beyaza ayar veriyorum devamlı. :)

Akşam sana aldığım Lacoste t-shirtü giymeni istiyorum. Sen üstüne bir Lacoste al, ben hafif bir kızartma koyup geliyorum. Hahahaha... :D

Ellaesa dedi ki...

Longchamp Le Pliage Türkiye'de bulması zor ve 100 milyörlük bir çanta haline geldiğinden dolayı, geçen yaz Paris'ten bir tane almaya karar verdim.
Çantayı buldum ve almaya tam karar vermiştim ki sağduyunun sesi olan erkek arkadaşım bu "pazar çantası"na (aynen bu şekilde) bunca yuroyu verecek insanın ben aklına edeyim, LAYLON resmen vs. gibi argümanlarla beni utandırdı ve alamadım.
o orada olmasaydı resmen alacaktım.
hala içimdedir. halbuki alışveriş yaparken en olmaması gereken şeydir sağduyu.

Müge dedi ki...

Ellaesa,

yeme bu numaraları. Bu erkekler her alışverişimize pislik atıyor. Ya da şöyle yap; al götür seninkini Agent Provocateur'a, orada da şuncacık dona 160, bir sütyene 250TL verilir mi derse, samimiyetine inan.

Ben kendi adıma sağduyuyu alışverişlerde yanımda sadece kolaylıkla indirim hesabı yapabiliyorsa taşıma taraftarıyım.

Çanta ne renkti bu arada? Ay merak ettim şimdi. :)

Ellaesa dedi ki...

Çanta koyu kahveydi. Özlemle anıyorum.
Agent provocateur'e götürmek gerçekten iyi bir test :)

Adsız dedi ki...

fiytlrı ne kdr bu çantalrn 300 den fzla verilmez bnce ama çook sık tak çık uyup uymaması önmli diil

Adsız dedi ki...

peki tr'de ne kadar bu cantalar ??

Ellaesa dedi ki...

bu post yazıldı, aylar yıllar geçti, istinye park'ta longchamp açıldı. sanıyorum büyük boyu 190 lira civarında.

merve dedi ki...

Daha pahalı değil miydi ya Müge? Yosa ben mi yanlış hatırlıyorum? Bu arada bu çantalarda favori rengin hangisi?:)

merve dedi ki...

yoksa*

Adsız dedi ki...

longchampın atatürk havalimanında duty freesi varmış orda ne kadardır büyük boyu bi fikrin var mı

Müge dedi ki...

Adsız,
o Longchamp mağazasını ben ne hikmetse bir türlü göremedim. İnan ben de çok merak ediyorum çantaların orada ne kadar olduğunu. Öğrenirsem yazarım.

Adsız dedi ki...

arkadaslar dün antalya brandroom dan beyaz büyük boyunu aldim,205 tl iken 144 e düsmüs fiyati.bir kücük boyu ise 120 civarindaydi.hemen kosun derim:)

Müge dedi ki...

Adsız,
yaşa valla! İndirim bütün Brandroom'larda geçerlidir herhalde, ben de gidip bakayım. Tekrar teşekkürler. :)

Adsız dedi ki...

Mediumu 195 tl suan keske yine inse ama nolursa olsun alicam begenmiyorum cok ama okul icin ideal