19 Nisan 2012 Perşembe

Middleton'ların ten rengi, parlak çorap aşkı

Ten rengi çoraptan daha kötü bir şey varsa, o da ten rengi, parlak çoraptır. Parlak çorap, okul forması altına giyilen 30 denye siyah çorapla yarışır.
Ama anneleri de dahil olmak üzere Middleton kadınları bunu belli ki severek giyiyor. Kate'e tek bir şey için çok kızıyorum, bu pavyon çorabını yine moda etti. Iyy, William'da naylon fetişi mi var ne? 
İki gündür bu kadar çorap, çorap demişken son olarak şunları da eklemek isterim. Dantelli çorap, desenli çorap, kalpli çorap, sanki jartiyerliymiş görüntüsü veren o yeni moda külotlu çoraplar... Ay bunlar o kadar kötü şeyler ki, giyen adına ben utanıyorum mu desem, çirkinliğinden gözümü alamıyorum ya da nereye bakacağımı şaşırıyorum mu desem bilemedim. Tarifsiz bir tiksinti içindeyim hepsine karşı.
Kadınlar bunları illa giyecekse, yatak odalarında beylerine giysin yaa. Öylesine birinin çirkin cinselliğine tanık oluyormuşum hissi uyandırıyor bunlar bende. Ya da, Allah'ıma şükürler olsun ben zamanında hiç yaşamadım ama anneyle babayı sevişirken basmak gibi kafası var bu çorapların.    

18 yorum:

Deniz dedi ki...

Bunu ogrendigim iyi oldu, senin yaninda delik delik, ne bileyim dantelli coraplarimi giymeyeyim.

Isyerinde epey kalin bir mudur yesil dantelli coraplarima bakip, bak sen ne guzel bir kizsin, niye BOYLE SEYLER yapiyorsun, anlamiyorum demisti de, hic orali olmamistim, senin demen carpti beni.

Müge dedi ki...

Hahaha, müdür yandaşımmış meğer.

alis dedi ki...

Çorap hakkındaki görüşlerine gönülden katılıyorum. Kate Middleton incecik olduğu ve asil kan taşımadığı halde doğuştan "regal" bir havası olduğu için sanırım en fazla rüküş olabilir ama sakil bir görüntü çizemez. Fakat sokaktaki insan bahsettiğin gibi alengirli çoraplar giyince en iyi ihtimalle beyoğlu ergeni gibi, daha kötü ihtimalle tombik bacaklı, daha da kötü ihtimalle pavyon kadını gibi duruyor. Genelde üçü birden. Deniz, no offense.

Bir diğer serzenişim beyaz külotlu çoraplar hakkında. Anacım bırakın anaokuluna giden kız çocukları fırfırlı eteklerinin altına giysinler! Koca kadın giyer mi onu! İri beyaz sosislerle mi gezmek istiyorsunuz?

Müge dedi ki...

Bazen bazı şeylerle beyaz çorap giymek istiyorum ama o konuda haklısın, onu da giymemek lazım.
Bir de ben siyah, kahverengi, lacivert gibi klasik renklerin yanında bordo ve mor çorapları da çok seviyorum.
A bir de şu var bak, şoset çorap konusunda da fena takıntılıyım. Öyle mikili, çizgi film kahramanlı, çizgili, puantiyeli şoset çorapları hiç sevmem. Sadece düz renk şoset çorap giyerim. Onların da renkleri bellidir ve böyle külotlu çorap dokusunda olanlarından alırım. Neyi tarif etmeye çalıştığımı anlamışsındır. Ayrıca insan eskimiş çorabı, donu, sütyeni (hele de beyazsa bunlar) asla tutmamalı.

Müge dedi ki...

Nasıl liselilere ince, siyah çorabı büyüklere bırakın diyoruz, yaşını almış kadınların da artık vedalaşması gereken şeyler var hakikaten. Benim aklıma şimdilik senin dediğin gibi beyaz külotlu çorapla saçları iki yandan örme olayı geldi. Var mı arttıran, hanımlar?

New York Turca dedi ki...

Parlak corap hakkaten cok kotu ama sanirim lise mezuniyetinde giymis olabilirim :) cok cici coraplar var baskasinda begendigim de oluyor aslinda ama giymem biliyorum :)

Derya dedi ki...

parlak çorap never ever! ama Müge ve Alis'in çok rafine zevkleri olduğunu düşünen bir insan evladı olarak alengirli çoraplarımdan utandım şu anda.

alis dedi ki...

Derya ve Müge, çorap çekmecemi ve şu an bana göz kırpmakta olan çorabımdan fırlamış başparmağımı görseniz bu konudaki görüşlerimi kaale alır mıydınız bilmiyorum :) Galiba şoset çorap konusundaki standardım bileğimi sıkmaması ve 5 tanesi 3 TL olmasından ibaret.

Derya, yakıştıran yakıştırıyor, ben genel olarak çorap olayına mesafeliyim (mengenelere sokulma hissi) o yüzden bu konuda pek de zevk ve deneyim sahibi sayılmam, sen giydikçe mutlu oluyorsan gençken al hevesini bence :)

Esas biri beni aydınlatsın, lacivert tonlarında elbise ile ne renk çorap giyilir yahu??

ps: Yetişkinlerin vedalaşması gereken şeylerin başında bir, Hello Kitty, iki, prenses olma fantezisi var bence. Saray gibi döşenmiş altınlı swarovskili drape kumaşlı apartman daireleri, kremalı disko topu gelinlikler, bele kadar uzatılmış saçlar hep bu fantezinin ürünü gibime geliyor.

Müge dedi ki...

NYT,
lise yıllarında neler neler giydik. Zaman aşımında düştü onlar. :P :)

Derya,
Öyle bir görüntü mü veriyorum? Allahallah. :)

Alis,
ya kasıcan elbisenin tonunda lacivert bulucan, ya da ben lacivertle bordoyu çok yakıştırırım. Hem bordo çorapların biraz daha ince denyeli olanları da var. Kıyafetteki diğer şeylere/renklere göre donuk yeeşil de olur. Ya da daha renkli bir şey, hardal rengi. Ama ben ona da mesafeliyim.
O son paragrafa nasıl katıldım sana anlatamam. Başlığa taşıycam onu.

alis dedi ki...

Renk olarak yakıştırsam da bordo giyersem Trabzonsporlu derlermiş gibi geliyor. Fakat yeşil hiç aklıma gelmemişti, çok iyi fikirmiş!

Adsız dedi ki...

Biri corap mi dedi?!
Eski is yerimden kokoslukta cigir acmis bi arkadasimla muhabbetini yapmayi sevdigimiz seylerin basinda coraplar gelir. Her yil sonbaharda bu corap konusu bir acilir, kis ortasina kadar surer. Mart gibi de mayo-bikini konusunu acariz.
Onda da bende de genellikle opak ve kendinden desenli, piriltili, tasli masli bi suru corap bulunur. Bir yerde degisik bir corap goren otekine hemen haber verir. Kendisi evli oldugu icin koleksiyonunun benden daha genis ve nadide oldugunu tahmin ediyorum.
Ten rengi corabin parlagi yaldir yaldir hic cekilmez. En sevdigim ten rengi 51 numaradir. Lacivert elbisenin altina ne renk giyilir sorusu bu bahsi gecen arkadasimla uzerinde uzun uzun konustugumuz bir konudur. Zarif ve elegan gorunmek istiyorsam Calzedonia'da bulunan cok cok ince vanilya rengi corap ya da Penti'nin "yaz inceligi, "yok gibi" vs isimli incecik coraplarinin 51 nosunu giyiyorum. Yok eger daha sportif ve rahat gorunmek istediysem sarap rengi idealdir. Siyah giyenler de var ama "baska bir secenek bulamamis da siyahi gecirivermis" havasina burunmeden basarmak zor.

Soket corap konusuna gelirsek, giymeyi birakali cok oldu. Ama giyersem de yalnizca duz renk elbette. 25 yas ustu bir kadinda en sakil duran seylerden biri rengarenk soket coraptir elbette. "Icimde hala kucuk biy kiz cocugu vay tamam miiii" der gibi.

Nil

Diletta dedi ki...

ya ben napicam bu mikili renkli cizgili coraplarimi simdi!!cekmecemi actim dantelli soket corap dahi buldum, hemde pembe! gerci spor ayakkabilarimla giyiyorum bunlari ve spor kiyafetlerimle. yaz sezonu basliyor coarplarimin hepsini aticam. utandim valla. Muge hanim size hayranim.

Müge dedi ki...

Nil,
soket konusunda hemfikiriz, diğer konuda apayrı. :)

Diletta,
alemsin, Mickey'lileri at hakikaten. :)

Diletta dedi ki...

Attim rahatladim :) ama Micky'min bir tanesini atamadim :( neyseki hello kitty 'li corabim falan yoktu.

Adsız dedi ki...

Hanımlar, İngiltere'de kraliyet ailesine mensup hanımların yaz aylarında dahil naylon çorap giymesi zorunludur, başka bir deyişle çıplak bacakla salınmaları kesinlikle yasaktır.. Üstelik de naylon çorap giydiğini belli edecek tipte bir çorap giymesi mecburidir.. Yani Kate'in da bayıldığından giydiğini sanmıyorum bu büyükanne işi zevksiz çorapları..

Müge dedi ki...

Adsız,
işte bu çok ilginç bir bilgi! Çok teşekkürler.
Gerçi Kate Middleton'ın Roller Disco gecesi giydiği kıyafeti düşününce, ben onun bu çorapları sevdiğini de düşünüyorum.
Yalnız çok enteresan bir şey paylaştınız, dress code'a dair böyle başka şeyler var mı bildiğiniz? Paylaşırsanız, seviniriz.

Adsız dedi ki...

Herkesin görüş ve zevkine saygım var ama bu iş biraz zevk işi. Eğer bir kural ve zorunluluk yoksa ve tarz, bacak, ayak, elbise, etek vs. uygunsa desenli olmadığı sürece her çorap güzel durabilir. Ten rengi kavramı eskide kaldı artık, en az 30 ton ten rengi var. Bunların da herbirinin mat, yarı mat, standart, parlak, ekstra parlak gibi birçok tipi var. Mesela bazı kıyafetlerimle ben parlak çorap seviyorum. Sanki daha da sıcak tutuyor gibi geliyor. Ayrıca soğuk havada kot yada kadife biraz da dar bir pantolon giyip içine de külotlu çorap giyeceksem o kesinlikle parlak olmalı çünkü mat çorap bütün pantolona yapışıyor ve çok rahatsız edici oluyor. Ama zaten ben etekle de parlağa karşı değilim. Seven hatta tapan erkek okadar çok ki bu da ayrı bir not olsun

Müge dedi ki...

Adsız,
kot içine giyilecek çorabın yapışmaması için hakikaten parlak olması gerekiyor. Benim de içlik gibi kullandığım çoraplarım var öyle.
Parlak çorapları çok seven bir sürü erkek olduğunu biliyorum. Zamanında çıkmıştım öyle biriyle. ;) Sevgiler.